Úvod \ AgeVital Energetické sérum
Alcina - AgeVital Energetické sérum
AgeVital Energetické sérum
Anti-age starostlivosť pre zrelé, farbené vlasy
AgeVital energetické sérum s vysoko účinným Vital-kofeínovým komplexom a extraktom z baobabu podporuje prirodzený rast vlasov, čím vlasy posilňuje a regeneruje.
Zároveň uvoľňuje a upokojuje vlasovú pokožku, bez toho aby ju promašťovalo a zaťažovalo.
Účinné látky: Vital-Kofeinový komplex (kofeín, AnagainTM a panthenol), extrakt z baobabu.
Kategória: Alcina - Vlasová kozmetika - AgeVital
účinný, nedobytný
Velmi malé množství přípravku téměř není možné vydolovat z obalu. Nepříjemný způsob aplikace, není možné aplikovat přímo na vlasovou pokožku. Obsah však příznivě působí na vlasy, které jsou lesklé a pružné.
Nezisťujeme, či zverejnený komentár pochádza od spotrebiteľa, ktorý výrobok alebo službu skutočne použil alebo si ich zakúpil.
Pridávať komentáre je možné len po prihlásení do Vášho profilu, alebo po registrácii. Ďakujeme za pochopenie.
AQUA, ALCOHOL, GLYCERIN, HEPTYL GLUCOSIDE, ISOMALT, HYDROLYZED ADANSONIA DIGITATA SEED PROTEIN, PISUM SATIVUM SPROUT EXTRACT, PANTHENOL, CA¬EINE, DISTARCH PHOSPHATE, ZINC PCA, NIACINAMIDE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, HYDROXYACETOPHENONE, PARFUM, LECITHIN, SQUALANE, GELLAN GUM, HEPTANOL, DUNALIELLA SALINA EXTRACT, BENZYL ALCOHOL, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, LINALOOL, ALPHA ISOMETHYL IONONE, LIMONENE.
Kozmetika Alcina
Alcina ponúka kompletný sortiment profesionálne pleťové, vlasové a dekoratívnej kozmetiky. Značka Alcina má významné postavenie v mnohých krajinách sveta. V Európe napríklad v Nemecku, Švajčiarsku, Rakúsku, Belgicku, Holandsku, Luxembursku, Taliansku, Českej republike a od roku 2003 aj v Poľsku a na Slovensku.
Alcina je značka ošetrujúca, vlasovej a dekoratívnej kozmetiky, ktorú založil v roku 1946 Dr Kurt Wolf. Počiatky siahajú až do roku 1905, kedy lekárnik Dr August Wolf založil v Bielefelde farmaceutický podnik zaoberajúci sa problematikou kože. Vďaka intenzívnemu výskumu vyvinul prvý dermatologicky účinné látky.
V roku 1942 prevzal vedenie firmy jeho syn Dr Kurt Wolf a naďalej viedol výskum úplne v šľapajach svojho otca. Zistil, že koža je zdravá a krásna len vtedy, ak sa nachádza vo svojej prirodzenej rovnováhe. A pretože každá pleť je iná, vznikli kozmetické prípravky, ktoré zodpovedajú individuálnym potrebám jednotlivých typov pleti.