Úvod \ Objemová riasenka - Wonder Volume Mascara Black
Alcina - Objemová riasenka - Wonder Volume Mascara Black
Objemová riasenka - Wonder Volume Mascara Black
ALCINA Objemová riasenka Wonder Volume Mascara Black dokonca aj veľmi krátkym a jemným riasam dodá maximálny objem, atypická kefka nafarbí a vytvaruje každú riasu zvlášť. Pre zvodné, objemné riasy.
Vaše riasy budú podmanivo husté a temne čierné, extrémne predĺžené.
Objemovú riasenku Wonder Volume Mascara Black odporúčame všetkým, ktorí chcú husté, tmavé čierne riasy, extra objem a zvlášť intenzívny výsledný efekt.
Použitie: Nasaďte kefku pri korienkoch rias a pretiahnite ho až ku končekom. Opakovaním zvyšujete intenzitu.
Tip: Pri naberaní farby nehýbte kefkou v nádobke hore a dole. Pumpujete tým dovnútra vzduch a maskara tak oveľa skôr vyschne. Už prvým otvorením riasenky a vytiahnutím kefky naberiete optimálne množstvo farby.
Po otvorení spotrebujte do 12 mesiacov.
Kategória: Alcina - Dekoratívna kozmetika - Oči
Tento tovar ešte nikto nekomentoval, môžete byť prvý.
Pridávať komentáre je možné len po prihlásení do Vášho profilu, alebo po registrácii. Ďakujeme za pochopenie.
AQUA, SYNTHETIC BEESWAX, PARAFFIN, STEARIC ACID, ACACIA SENEGAL GUM, TRIETHANOLAMINE, BUTYLENE GLYCOL, COPERNICIA CERIFERA WAX, GLYCERYL STEARATE, POLYBUTENE, VP/EICOSENE COPOLYMER, PHENOXYETHANOL, HYDROXYETHYLCELLULOSE, POTASSIUM SORBATE, ASCORBYL PALMITATE, TOCOPHEROL, CI 77499.
Kozmetika Alcina
Alcina ponúka kompletný sortiment profesionálne pleťové, vlasové a dekoratívnej kozmetiky. Značka Alcina má významné postavenie v mnohých krajinách sveta. V Európe napríklad v Nemecku, Švajčiarsku, Rakúsku, Belgicku, Holandsku, Luxembursku, Taliansku, Českej republike a od roku 2003 aj v Poľsku a na Slovensku.
Alcina je značka ošetrujúca, vlasovej a dekoratívnej kozmetiky, ktorú založil v roku 1946 Dr Kurt Wolf. Počiatky siahajú až do roku 1905, kedy lekárnik Dr August Wolf založil v Bielefelde farmaceutický podnik zaoberajúci sa problematikou kože. Vďaka intenzívnemu výskumu vyvinul prvý dermatologicky účinné látky.
V roku 1942 prevzal vedenie firmy jeho syn Dr Kurt Wolf a naďalej viedol výskum úplne v šľapajach svojho otca. Zistil, že koža je zdravá a krásna len vtedy, ak sa nachádza vo svojej prirodzenej rovnováhe. A pretože každá pleť je iná, vznikli kozmetické prípravky, ktoré zodpovedajú individuálnym potrebám jednotlivých typov pleti.