Úvod \ Perleťová kajalová ceruzka na oči - Pearly Kajal Liner - Jungle
Alcina - Perleťová kajalová ceruzka na oči - Pearly Kajal Liner - Jungle
Perleťová kajalová ceruzka na oči - Pearly Kajal Liner - Jungle
ALCINA Perleťová kajalová ceruzka na oči Pearly Kajal Liner v odtieni Jungle efektne zdôrazní oči. Jemná textúra sa ľahko rozotiera a perfektne drží. S touto kajalovou ceruzkou vytvoríte tie najjemnejšie farebné akcenty aj výrazne intenzívne líčenie.
Použitie: Perleťovou kajalovou ceruzkou na oči namaľujte linku pozdĺž hornej a spodnej línie rias. V prípade potreby ju rozotrite a zjemnite pomocou štetca na očné tiene.
Po otvorení spotrebujte do 12 mesiacov.
Kategória: Oči - Dekoratívna kozmetika Alcina
Příjemná linka
Jemná, ne příliš výrazná barva hodící se na denní líčení, trvanlivá, příjemná linka.
Nezisťujeme, či zverejnený komentár pochádza od spotrebiteľa, ktorý výrobok alebo službu skutočne použil alebo si ich zakúpil.
Pridávať komentáre je možné len po prihlásení do Vášho profilu, alebo po registrácii. Ďakujeme za pochopenie.
DIMETHICONE, SYNTHETIC WAX, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, BEHENYL DIMETHICONE/BIS-VINYLDIMETHICONE CROSSPOLYMER, MICA, CALCIUM SODIUM BOROSILICATE, PHENYLPROPYLDIMETHYLSILOXYSILICATE, POLYETHYLENE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, PROPYLENE CARBONATE, TIN OXIDE, LECITHIN, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, CITRIC ACID, CI 77499, CI 77891, CI 77510.
Kozmetika Alcina
Alcina ponúka kompletný sortiment profesionálne pleťové, vlasové a dekoratívnej kozmetiky. Značka Alcina má významné postavenie v mnohých krajinách sveta. V Európe napríklad v Nemecku, Švajčiarsku, Rakúsku, Belgicku, Holandsku, Luxembursku, Taliansku, Českej republike a od roku 2003 aj v Poľsku a na Slovensku.
Alcina je značka ošetrujúca, vlasovej a dekoratívnej kozmetiky, ktorú založil v roku 1946 Dr Kurt Wolf. Počiatky siahajú až do roku 1905, kedy lekárnik Dr August Wolf založil v Bielefelde farmaceutický podnik zaoberajúci sa problematikou kože. Vďaka intenzívnemu výskumu vyvinul prvý dermatologicky účinné látky.
V roku 1942 prevzal vedenie firmy jeho syn Dr Kurt Wolf a naďalej viedol výskum úplne v šľapajach svojho otca. Zistil, že koža je zdravá a krásna len vtedy, ak sa nachádza vo svojej prirodzenej rovnováhe. A pretože každá pleť je iná, vznikli kozmetické prípravky, ktoré zodpovedajú individuálnym potrebám jednotlivých typov pleti.