Úvod  \ Anti Dry ampulka

Alcina - Anti Dry ampulka

13,41 EUR

Tovar sa už nepredáva

Výrobca: Alcina

Množstvo: 5 ml

Kat. číslo: 34804

Anti Dry ampulka

Jasná voľba pre suchú pleť, ktorá potrebuje po zime vrátiť svoju prirodzenú rovnováhu.
Anti Dry ampulka mierni suché vrásky a zjemňuje pleť.

Použitie: Ampulku naneste na očistenú pleť tváre, krku a dekoltu. Nechajte vstrebať a naneste vhodný krém. Anti Dry ampulka ako podklad pod denný alebo nočný krém.

Kategória: Alcina - Pleťová kozmetika - Suchá pleť

Gommage peeling

Cena: 21,00 EUR

Skladom: 1 ks

Vitamin Booster

Cena: 25,00 EUR

Odoslanie:do 7 dní !

Intenzívna ampulková kúra

Cena: 25,00 EUR

Odoslanie:do 7 dní !

Krém Azalee

Cena: 26,18 EUR

Odoslanie:do 7 dní !

HYDROGENIA tonikum osviežujúce

Cena: 13,59 EUR

Skladom: 1 ks

Krém FENCHEL

Cena: 24,00 EUR

Odoslanie:do 5 dní !

Tento tovar ešte nikto nekomentoval, môžete byť prvý.

Pridávať komentáre je možné len po prihlásení do Vášho profilu, alebo po registrácii. Ďakujeme za pochopenie.

DICAPRYLYL CARBONATE, ARACHIS HYPOGAEA OIL, PERSEA GRATISSIMA OIL, PRUNUS PERSICA KERNEL OIL, TOCOPHERYL ACETATE, ZEA MAYS OIL, PARFUM, BISABOLOL, RETINYL PALMITATE, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, HEXYL CINNAMAL, FARNESOL, LIMONENE, LINALOOL, BENZYL SALICYLATE, HYDROXYCITRONELLAL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, BHT, GERANIOL, GLYCERYL STEARATE, TOCOPHEROL, LECITHIN, ASCORBYL PALMITATE, CITRONELLOL, CITRIC ACID.

Alcina

Kozmetika Alcina

Alcina ponúka kompletný sortiment profesionálne pleťové, vlasové a dekoratívnej kozmetiky. Značka Alcina má významné postavenie v mnohých krajinách sveta. V Európe napríklad v Nemecku, Švajčiarsku, Rakúsku, Belgicku, Holandsku, Luxembursku, Taliansku, Českej republike a od roku 2003 aj v Poľsku a na Slovensku.

Alcina je značka ošetrujúca, vlasovej a dekoratívnej kozmetiky, ktorú založil v roku 1946 Dr Kurt Wolf. Počiatky siahajú až do roku 1905, kedy lekárnik Dr August Wolf založil v Bielefelde farmaceutický podnik zaoberajúci sa problematikou kože. Vďaka intenzívnemu výskumu vyvinul prvý dermatologicky účinné látky.

V roku 1942 prevzal vedenie firmy jeho syn Dr Kurt Wolf a naďalej viedol výskum úplne v šľapajach svojho otca. Zistil, že koža je zdravá a krásna len vtedy, ak sa nachádza vo svojej prirodzenej rovnováhe. A pretože každá pleť je iná, vznikli kozmetické prípravky, ktoré zodpovedajú individuálnym potrebám jednotlivých typov pleti.