Úvod \ Ceruzka na oči - Soft Kajal Liner - 040 Green
Alcina - Ceruzka na oči - Soft Kajal Liner - 040 Green
7,26 EUR
Zľava: 15% (-1,29 EUR)
Bežne: 8,55 EURNajnižšia cena, za ktorú sa produkt ponúkal v posledných 30 dňoch pred začatím zľavy.
Ceruzka na oči, zelená - Soft Kajal Liner - 040 Green
Kajalová ceruzka na oči v odtieni 040 Green s jemnou receptúrou av optimálnom farebnom prevedení. Mäkká tuha v praktickom otočnom mechanizme s orezávačom a aplikátorom. Špička náplne je formovateľná, umožňuje vytvoriť veľmi jemnú alebo naopak širokú linku na zvýraznenie očí. Pomocou integrovanej hubky môžete zjemniť vykreslenú kontúru okolo očí.
Kategória: Oči a obočie - Balance Eye
Tužka na oči
Po prvním namalování mi přes noc otekly oči, tak, že jsem druhý den nemohla jít ani do práce. Rozhodně výrobek nedoporučuji alergikům.
Nezisťujeme, či zverejnený komentár pochádza od spotrebiteľa, ktorý výrobok alebo službu skutočne použil alebo si ich zakúpil.
Pridávať komentáre je možné len po prihlásení do Vášho profilu, alebo po registrácii. Ďakujeme za pochopenie.
CYCLOPENTASILOXANE, SYNTHETIC BEESWAX, CERA MICROCRISTALLINA, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, MICA, VP/HEXADECENE COPOLYMER, MYRISTYL LACTATE, C30-45 ALKYL CETEARYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, MYRISTYL ALCOHOL, TOCOPHEROL, LECITHIN, ASCORBYL PALMITATE, GLYCERYL STEARATE, MAGNESIUM SILICATE, GLYCERYL OLEATE, CITRIC ACID, CI 77499, CI 77510.
Kozmetika Alcina
Alcina ponúka kompletný sortiment profesionálne pleťové, vlasové a dekoratívnej kozmetiky. Značka Alcina má významné postavenie v mnohých krajinách sveta. V Európe napríklad v Nemecku, Švajčiarsku, Rakúsku, Belgicku, Holandsku, Luxembursku, Taliansku, Českej republike a od roku 2003 aj v Poľsku a na Slovensku.
Alcina je značka ošetrujúca, vlasovej a dekoratívnej kozmetiky, ktorú založil v roku 1946 Dr Kurt Wolf. Počiatky siahajú až do roku 1905, kedy lekárnik Dr August Wolf založil v Bielefelde farmaceutický podnik zaoberajúci sa problematikou kože. Vďaka intenzívnemu výskumu vyvinul prvý dermatologicky účinné látky.
V roku 1942 prevzal vedenie firmy jeho syn Dr Kurt Wolf a naďalej viedol výskum úplne v šľapajach svojho otca. Zistil, že koža je zdravá a krásna len vtedy, ak sa nachádza vo svojej prirodzenej rovnováhe. A pretože každá pleť je iná, vznikli kozmetické prípravky, ktoré zodpovedajú individuálnym potrebám jednotlivých typov pleti.