Úvod \ Kajalová ceruzka na oči - Mystic Kajal Liner - Wood
Alcina - Kajalová ceruzka na oči - Mystic Kajal Liner - Wood
Kajalová ceruzka na oči - Mystic Kajal Liner - Wood
ALCINA Kajalová ceruzka na oči Mystic Kajal Liner v odtieni Wood v praktickom otočnom mechanizme s integrovaným orezávačom a aplikátorom. S mäkkou tuhou sa krásne líči, oči perfektne zvýraznia, riasy budú pôsobiť hustejším dojmom. Mystic Kajal Liner skvele drží farby, nerozpíja sa. Pomocou aplikátora môžete zjemniť vykreslenú kontúru okolo očí.
Kajalovou ceruzku na oči Mystic Kajal Liner odporúčame v kombinácii so všetkými výrobkami očných tieňov kozmetiky ALCINA.
Použitie: Kajalovou ceruzkou na oči namaľujte linku pozdĺž hornej a spodnej línie rias. V prípade potreby ju rozotrite a zjemnite pomocou integrovaného aplikátora.
Tip: Pre optické zhustenie rias nakreslite priamo medzi riasy malé bodky.
Po otvorení spotrebujte do 12 mesiacov.
Kategória: Oči - Dekoratívna kozmetika Alcina
Tento tovar ešte nikto nekomentoval, môžete byť prvý.
Pridávať komentáre je možné len po prihlásení do Vášho profilu, alebo po registrácii. Ďakujeme za pochopenie.
DIMETHICONE, POLYETHYLENE, CALCIUM ALUMINUM BOROSILICATE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, SYNTHETIC WAX, SQUALANE, SILICA, POLYBUTENE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, PROPYLENE CARBONATE, LECITHIN, TIN OXIDE, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, CITRIC ACID, CI 77499, CI 77891.
Kozmetika Alcina
Alcina ponúka kompletný sortiment profesionálne pleťové, vlasové a dekoratívnej kozmetiky. Značka Alcina má významné postavenie v mnohých krajinách sveta. V Európe napríklad v Nemecku, Švajčiarsku, Rakúsku, Belgicku, Holandsku, Luxembursku, Taliansku, Českej republike a od roku 2003 aj v Poľsku a na Slovensku.
Alcina je značka ošetrujúca, vlasovej a dekoratívnej kozmetiky, ktorú založil v roku 1946 Dr Kurt Wolf. Počiatky siahajú až do roku 1905, kedy lekárnik Dr August Wolf založil v Bielefelde farmaceutický podnik zaoberajúci sa problematikou kože. Vďaka intenzívnemu výskumu vyvinul prvý dermatologicky účinné látky.
V roku 1942 prevzal vedenie firmy jeho syn Dr Kurt Wolf a naďalej viedol výskum úplne v šľapajach svojho otca. Zistil, že koža je zdravá a krásna len vtedy, ak sa nachádza vo svojej prirodzenej rovnováhe. A pretože každá pleť je iná, vznikli kozmetické prípravky, ktoré zodpovedajú individuálnym potrebám jednotlivých typov pleti.