Úvod \ Rúž - Lipstick - 400 Lovely Peach
Alcina - Rúž - Lipstick - 400 Lovely Peach
11,13 EUR
Zľava: 15% (-1,96 EUR)
Bežne: 13,09 EURNajnižšia cena, za ktorú sa produkt ponúkal v posledných 30 dňoch pred začatím zľavy.
Rúž - Lipstick - 400 Lovely Peach
Nový jarný odtieň rúže s optimálnou krycou schopnosťou. Krémová konzistencia a lesk rúže Lovely Peach dodá perám krásnu farbu s dlhou trvanlivosťou. Pestované pery v trendy farbách.
Kategória: Pery - Balance Lip
Skvělá
mohu jen doporučit - rozzáří vás a má krásnou barvu pro jarní dny. Byla jsem z ní přímo nadšená.
Nezisťujeme, či zverejnený komentár pochádza od spotrebiteľa, ktorý výrobok alebo službu skutočne použil alebo si ich zakúpil.
Pridávať komentáre je možné len po prihlásení do Vášho profilu, alebo po registrácii. Ďakujeme za pochopenie.
PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, ISOSTEARYL ISOSTEARATE, MICROCRISTALLINA CERA, TRIISODECYL TRIMELLITATE, DIISOSTEARYL DIMER DILINOLEATE, TRIDECYL TRIMELLITATE, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, CERA ALBA, PHENYLPROPYLDIMETHYLSILOXYSILICATE, ISOAMYL LAURATE, OCTYLDODECYL PCA, TRIHYDROXYSTEARIN, POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARATE, TALC, ETHYLHEXYL PALMITATE, TOCOPHEROL, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, ASCORBYL PALMITATE, SILICA DIMETHYL SILYLATE, PHENOXYETHANOL, BUTYLENE GLYCOL, HEXYLENE GLYCOL, CAPRYLYL GLYCOL, SODIUM HYALURONATE, BHT, CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 15850, CI 77742.
Kozmetika Alcina
Alcina ponúka kompletný sortiment profesionálne pleťové, vlasové a dekoratívnej kozmetiky. Značka Alcina má významné postavenie v mnohých krajinách sveta. V Európe napríklad v Nemecku, Švajčiarsku, Rakúsku, Belgicku, Holandsku, Luxembursku, Taliansku, Českej republike a od roku 2003 aj v Poľsku a na Slovensku.
Alcina je značka ošetrujúca, vlasovej a dekoratívnej kozmetiky, ktorú založil v roku 1946 Dr Kurt Wolf. Počiatky siahajú až do roku 1905, kedy lekárnik Dr August Wolf založil v Bielefelde farmaceutický podnik zaoberajúci sa problematikou kože. Vďaka intenzívnemu výskumu vyvinul prvý dermatologicky účinné látky.
V roku 1942 prevzal vedenie firmy jeho syn Dr Kurt Wolf a naďalej viedol výskum úplne v šľapajach svojho otca. Zistil, že koža je zdravá a krásna len vtedy, ak sa nachádza vo svojej prirodzenej rovnováhe. A pretože každá pleť je iná, vznikli kozmetické prípravky, ktoré zodpovedajú individuálnym potrebám jednotlivých typov pleti.