Úvod \ Krémové očné tiene - Creamy Eye Shadow - Green
Alcina - Krémové očné tiene - Creamy Eye Shadow - Green
Krémové očné tiene - Creamy Eye Shadow - Green
ALCINA Krémové očné tiene Creamy Eye Shadow v odtieni Green s perleťovým leskom sa vďaka svojej textúre obzvlášť ľahko a rovnomerne nanášajú. Neuveriteľne dlhá trvanlivosť tieňov si vás okamžite získa. Creamy Eye Shadow vykúzli tajomné aj jasne žiariace oči.
Použitie: Krémové očné tiene sa nanášajú plochým štetcom na očné tiene alebo prstom a okamžite sa rozotierajú do požadovaného výrazu. U obrysov sa nanášajú pomocou okrúhleho štetca na očné tiene.
Dôležité: Upozorňujeme na dlhotrvajúci efekt. Krémové očné tiene Creamy Eye Shadow zostávajú hneď po aplikácii v požadovanom výrazu.
Kategória: Oči - Dekoratívna kozmetika Alcina
Tento tovar ešte nikto nekomentoval, môžete byť prvý.
Pridávať komentáre je možné len po prihlásení do Vášho profilu, alebo po registrácii. Ďakujeme za pochopenie.
ISODODECANE, SYNTHETIC WAX, ALUMINUM HYDROXIDE, POLYMETHYLSILSESQUIOXANE, CALCIUM ALUMINUM BOROSILICATE, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, MICA, PHENYLPROPYLDIMETHYLSILOXYSILICATE, LAURYL PEG-8 DIMETHICONE, DEXTRIN PALMITATE, DIISOSTEAROYL POLYGLYCERYL-3 DIMER DILINOLEATE, POLYSILICONE-11, STEARALKONIUM HECTORITE, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, ALCOHOL, TIN OXIDE, AQUA, CUCUMIS SATIVUS FRUIT EXTRACT, TOCOPHEROL, CI 77891, CI 77499, CI 77491, CI 77510.
Kozmetika Alcina
Alcina ponúka kompletný sortiment profesionálne pleťové, vlasové a dekoratívnej kozmetiky. Značka Alcina má významné postavenie v mnohých krajinách sveta. V Európe napríklad v Nemecku, Švajčiarsku, Rakúsku, Belgicku, Holandsku, Luxembursku, Taliansku, Českej republike a od roku 2003 aj v Poľsku a na Slovensku.
Alcina je značka ošetrujúca, vlasovej a dekoratívnej kozmetiky, ktorú založil v roku 1946 Dr Kurt Wolf. Počiatky siahajú až do roku 1905, kedy lekárnik Dr August Wolf založil v Bielefelde farmaceutický podnik zaoberajúci sa problematikou kože. Vďaka intenzívnemu výskumu vyvinul prvý dermatologicky účinné látky.
V roku 1942 prevzal vedenie firmy jeho syn Dr Kurt Wolf a naďalej viedol výskum úplne v šľapajach svojho otca. Zistil, že koža je zdravá a krásna len vtedy, ak sa nachádza vo svojej prirodzenej rovnováhe. A pretože každá pleť je iná, vznikli kozmetické prípravky, ktoré zodpovedajú individuálnym potrebám jednotlivých typov pleti.