Úvod \ Riasenka pre jedinečný tvar - Maximum Definition Mascara
Alcina - Riasenka pre jedinečný tvar - Maximum Definition Mascara
Riasenka pre jedinečný tvar - Maximum Definition Mascara - čierna
Zaisťuje riasam push-up efekt. Vďaka prehnutému tvaru možno kefku priložiť až k línii rias, a tak je možné sa dostať ku každej jednotlivej riase.
Nedrobí sa, ani riasy nezlepuje.
Použitie: Nasaďte kefku pri korienkoch rias a pretiahnite ho až ku končekom. Opakovaním zvyšujete intenzitu.
Tip: Pri naberaní farby nepohybujte kefkou v nádobke hore a dole. Pumpujete tým dovnútra vzduch a maskara tak oveľa skôr vyschne. Už prvým otvorením riasenky a vytiahnutím kefky naberiete optimálne množstvo farby.
Po otvorení spotrebujte do 12 mesiacov.
Kategória: Alcina - Dekoratívna kozmetika - Oči
Tento tovar ešte nikto nekomentoval, môžete byť prvý.
Pridávať komentáre je možné len po prihlásení do Vášho profilu, alebo po registrácii. Ďakujeme za pochopenie.
Aqua, Synthetic Beeswax, Stearic Acid, Synthetic Wax, Polybutene, Helianthus Annuus Seed Wax , Glyceryl Stearate, Oryza Sativa Cera, Ethylene/Acrylic Acid Copolymer, Propanediol, Styrene/Acrylates Copolymer, Aminomethyl Propanediol, Phenoxyethanol, Hydroxyethylcellulose, Galactoarabinan, C11-15 Pareth-40, C11-15 Pareth-7, Polyquaternium-10, Ethylhexylglycerin, Caprylyl Glycol, Sodium Laureth Sulfate, Polymethylsilsesquioxane, Diamond Powder, CI 77499
Kozmetika Alcina
Alcina ponúka kompletný sortiment profesionálne pleťové, vlasové a dekoratívnej kozmetiky. Značka Alcina má významné postavenie v mnohých krajinách sveta. V Európe napríklad v Nemecku, Švajčiarsku, Rakúsku, Belgicku, Holandsku, Luxembursku, Taliansku, Českej republike a od roku 2003 aj v Poľsku a na Slovensku.
Alcina je značka ošetrujúca, vlasovej a dekoratívnej kozmetiky, ktorú založil v roku 1946 Dr Kurt Wolf. Počiatky siahajú až do roku 1905, kedy lekárnik Dr August Wolf založil v Bielefelde farmaceutický podnik zaoberajúci sa problematikou kože. Vďaka intenzívnemu výskumu vyvinul prvý dermatologicky účinné látky.
V roku 1942 prevzal vedenie firmy jeho syn Dr Kurt Wolf a naďalej viedol výskum úplne v šľapajach svojho otca. Zistil, že koža je zdravá a krásna len vtedy, ak sa nachádza vo svojej prirodzenej rovnováhe. A pretože každá pleť je iná, vznikli kozmetické prípravky, ktoré zodpovedajú individuálnym potrebám jednotlivých typov pleti.